عنایات امام رضا (ع) کشور ما را بیمه کرده است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عنایات امام رضا (ع) کشور ما را بیمه کرده است
نوشته شده در دو شنبه 25 مرداد 1395
بازدید : 310
نویسنده : علی

 فرمانده مرکز آموزشی شهید خضرایی ادامه داد: همین روحیه و توسل به ائمه است که امروز باعث شده دشمنان ترس و واهمه از قدرت ایمان ما داشته باشند و جرأت کوچکترین تعرضی به این کشور را نداشته باشند.

وی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت حضور امام رضا (ع) به قدرت اول منطقه تبدیل شده که باید با تبیین هرچه بیشتر منش آن حضرت در جهت رشد خود حرکت کنیم.

در ادامه حجت الاسلام میر سمیعی رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه آموزشی شهید خضرایی نیز ضمن گرامیداشت میلاد امام با سعادت امام رضا(ع) گفت: با پرداختن به زندگی نامه ها و فضایل امام رضا (ع) و خواهر گرامیشان حضرت معصومه(س) می توانیم جامعه را از هرگونه نفوذ دشمنان حفظ کنیم.


وی ضمن بیان کرامات امام رضا (ع) اضافه کرد: علما و دانشمندان بسیاری حول زندگی امام رضا(ع) تحقیقاتی انجام داده اند ولی هنوز ابعادی از زندگی آن حضرت ناشناخته باقی مانده که نشان دهنده دریایی از معرفت آن حضرت است.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شهید خضرایی در ادامه گفت: امروز وجود حرم این دو بزرگوار در کشور اسلامی ایران به عنوان دو قطب بزرگ و مهم در بین جوامع اسلامی محسوب می شود و ما باید قدر هم جواری با این معومین را بدانیم و به عنوان یک فرد مسلمان نهایت بهره را از وجودشان ببریم.

در ادامه از 8 نفر از فرماندهان گروهان های آموزشی این مرکز تجلیل شد.

 



:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: